onsdag den 11. december 2013

Konfekt og fyldte chokolader

Jeg har været sammen med min veninde Line i dag...vi har lavet fyldte chokolade til juledagene :-) Min veninde var så sød at lave fyldet inden jeg kom, så jeg skulle bare trække i arbejdstøjet!!
Fra venstre mod højre: Mørk chokolade med karamel - Lys chokolade med karamel - Lys chokolade med nougat/ krokant - Mørk chokolade med jordbær/cognac - Mørk chokolade med mintfyld.
Vi lavede ca 300 fyldte chokolader!!!! Men det gik bare super godt...og så har vi også hver især lidt at dele ud af ;-) Min favorit er helt klart den med jordbær og cognac,- tæt efterfulgt af nougatkrokanten ;-)
Forleden dag lavede jeg selv konfekt herhjemme. Jeg lavede blandt andet små kransekagetoppe, snebolde, og nougat og marcipan :-) 

Det er efterhånden blevet en fast tradition, at jeg har et fad men konfekt med på arbejde - tror faktisk i år er fjerde år...og har såmænd også haft nogle forespørgsler på, hvornår det dukkede op!! ;-) Det gør det så i morgen:
Så håber jeg, at det falder i god jord :-) Og glæder mig over at jeg stadig har en del i køleskabet, som jeg selv kan hygge med, sammen med min familie i julen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar