fredag den 16. august 2013

Chokolade med chokolade!!!

Der hvor jeg arbejder, er der tradition for at når man går på ferie, så skal man give feriekage! (Ret fantastisk ide vi har fået der!!) Denne gane er det min tur til at gå på ferie, så jeg har været ved at bage :-) jeg bagte en prinsessekage og lavede en nutella-smørcreme. Jeg delte kagen i to og smurte lidt af cremen indeni og resten udenpå. Derefter pyntede jeg med KitKat og M&Ms - det var faktisk ret nemt og tog ikke lang tid. 
Altså - chokolade med chokolade på! MUMS! Der var RIGELIGT - vi havde faktisk til to dage på arbejdet! :-) Men det er heller ikke en kage man spiser ret meget af...-måske den kunne være god at servere som dessert???Hmmm....kunne være det skulle prøves ;-) 
Lækker ser den ud med alle de farver...men den bliver svær at toppe næste gang jeg skal have ferie,- godt der er en godt stykke tid til endnu, så jeg kan finde på noget spændende...Har i nogle ideer?? :-) 
 Ferien skal nydes med afslapning, lidt praktiske gøremål og en fest - og så er den uge jo nok ved at være gået ;-)
Jeanette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar