søndag den 16. marts 2014

Skyr med frugt

Bare rolig....det er IKKE blevet en sundhedsblog, selvom de sidste par indlæg siger noget andet!! ;-) Men herhjemme har Skyr bølgen også fundet vej! Både til morgenmad...meeen også som dessert eller aftensnack ;-) Jeg synes især det er fint med en portion Skyr om morgenen, da det mætter længe og godt. Den anden dag lavede jeg lille aftensnack, hvor jeg blandede 200 gram Skyr med lidt vaniljesukker, som jeg puttede i to små glas og toppede med jordbær og vindruer.
Det her vil helt sikkert blive et hit hos mig til sommer - jeg elsker jordbær, så måske en lille portion Skyr med jordbær og andet godt vil finde vej til min mave på de lune sommeraftener!! :-)
Engang imellem kunne jeg nok fristes til at hakke en lille bitte smule god, mørk chokolade og drysse på! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar