fredag den 26. april 2013

Chokoladekrans

Jeg har fundet en ny blog, som jeg følger: newyorkerbyheart. - Jeg ELSKER den simpelthen!! Hun skriver om alt og så blogger hun de lækreste påskrifter på både mad og kager :-) jeg har allerede skrevet en hel liste med ting, jeg skal have afprøvet og ved næsten ikke hvor jeg skal starte!! Men valget faldt på en chokoladekrans med marcipan, som Ole fra lagkagehuset, har lavet i Go Morgen Danmark.
Udseenet er måske ikke helt som jeg ønskede, men den smager skønt! - Især når den er bare en lille smule lun! Næste gang, vil jeg dog ikke putte helt så meget chokolade i - synes der var lige meget nok!!
Det er bestemt ikke sidste gang jeg har bagt denne her - den er bestemt god at have i fryseren og tage op, hvis der skulle komme uventede gæster :-) Opskrift og fremgangsmetode har jeg valgt ikke at skrive, da det er så godt beskrevet af Newyorkerbyheart,- så smut forbi hendes side - den er helt sikkert et kig værd! :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar