torsdag den 25. juli 2013

Appelsinis

Efter jeg har opdaget hvor nemt det er, at lave lækre friske sommeris, har de næsten været fast inventar i min fryser her i sommervarmen! :-) 
Jeg havde 3 appelsiner til at ligge, som skulle bruges, så jeg pressede dem på min juicepresser (hvis I ikke har sådan en, kan de sagtens presses i hånden - husk blot at si kernerne fra) I mange supermarkeder eller grøntbutikker, har de også store juice-maskiner, så man selv kan presse en halv liter juice...og så er det bare at fylde isformene op og vente på de fryser til lækker sommerfrisk is :-) 
Sundt og nemt - friskpresset appelsin :-) Så kan man godt spise en ekstra med god samvittighed ;-) 
Næste gang, skulle man måske prøve at dyppe toppen i en god mørk chokolade..??!! Det kunne helt sikkert også være lækkert!!
Tjek også mine andre dejlige sommeris ud: Ananas ispinde og
Melon/banan ispinde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar