torsdag den 1. august 2013

Blåbærsmoothie

Her i sommervarmen, er det ikke altid sulten er så stor om morgenen,- så hvad er mere frisk og let, end en dejlig sund smoothie??!! De kan varieres i det uendelige med de frugter og bær man lige har i køleskab og fryser. Jeg kan rigtig godt li friskpresset appelsin i mine smoothies, men jeg havde ikke lige flere appelsiner i køleskabet. Så denne gang kom min morgenmads-smoothie til at se sådan ud:
Det er super simpelt: 1 banan - 1 håndfuld blåbær (friske eller frosne) - ca 1½ dl minimælk - 5 mandler -1 tsk honning. Jeg blender først mandlerne helt fint - derefter tilsætter jeg de øvrige ingredienser og blender, til jeg har den ønskede konsistens. 
Så er det bare ud i haven eller på altanen og nyde det dejlige formiddagsvejr, med smoothie og en god bog :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar