fredag den 5. september 2014

Oreo med chokolade

Normalt er jeg faktisk ikke den største fan af Oreo.- Bevares- jeg går da ikke forbi hvis der er smagsprøver!! ;-) Men efter jeg så en video på You tube med en dame, der lavede chokoladeovertrukne Oreos, er jeg faktisk blevet lidt forelsket! <3 Det er super simpelt,-. alt du skal bruge er:
Oreo (Så mange du synes...lav hellere lidt for mange - de kan sagtens stå i køleskabet,..hvis de da  holder så længe!!)
God chokolade. Jeg har brugt både hvid, lys og mørk.
Transfer Sheets til pynt eller farvet krymmel, nødder´eller bare uden noget.
Jeg havde 2 forskellige mønstre, som jeg klippede ud i passende størrelser...
Derefter smeltede jeg chokoladen og vendte kiksene den i - der må godt komme et godt lag på! Så lagde jeg mønstrene på og trykkede let, så der ikke var nogle små luftbobler...
Derefter på køl til chokoladen er blevet helt kold og så er plastikken lige til at tage af og de er fine mønstre på chokoladen :-) Mine kunne godt have stået og blevet endnu koldere, så var de nok blevet lidt pænere..men altså..øvelse gør mester jo..!!
Jeg havde dem med på arbejde til mine kollegaer....jeg skulle have lavet flere, for dem kunne de godt li´!! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar