fredag den 18. april 2014

PåskeMuffins

Det er påske og solen skinner udenfor - lige præcis som den skal i påsken! Der er blevet tid til at ordne en masse små projekter i haven, men selvfølgelig også til at bage ;-) Den allerførste fondantkage jeg lavede, var faktisk en påskekage til mine kollegaer og en påskekage til mine forældre.
I år har jeg bagt chokolade muffins (opskriften er fra bradepandekagen "Den der du ved nok"- bare i forme og bagt 12-15 min) til påskefrokosten og pyntet med en lille fondant hare og et chokoladeæg. Frostingen er snyd!! Har købt den nye pulverblanding fra Dr.Oetker og pisket op med mælk. Den er jeg altså mere til, end en smørcreme, da jeg synes det bliver lidt for fed.
Nem og sød kage til kaffen i påsken :-) Sidste år lavede jeg denne kage til påskebordet, så i år ville jeg prøve noget andet. De er enkelte, men stadig super søde synes jeg selv! ;-)
Jeg har også lavet nogle påskeæg til påskebordet,- de kommer på bloggen en af påskedagene :-) Indtil da, må I have nogle dejlige dage :-) God Påske :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar