mandag den 12. maj 2014

Kage til Mors dag :-)

I går var det mors dag...så selvfølgelig skulle min mor forkæles med kage ;-) jeg bagte en brownie:(verdens nemmeste tror jeg!!!) 
"Steffen´s mors chokoladekage"
150 gr flydende margarine.
3 dl sukker.
Piskes godt sammen.
3 æg - piskes i sukkermassen et ad gangen
1½ dl mel
1½ spsk kakao
1 tsk bagepulver
1 tsk vaniliesukker
Det hele røres i sukkermassen
Tilsæt 100 gram hakket mørk chokolade.
Bages i en lille bradepande med bagepapir ca 18-25 min v.200 grader (jeg brugte varmluft)
Jeg havde en lille sjat piskefløde, som jeg piskede og blandede med 3 spsk skyr...tilsat en masse vaniljesukker og toppet med jordbær!! ;-)
 Så var der kage til verdens dejligste mor :-) Måske den skal laves lidt større næste gang,- den var hurtig væk!! ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar