lørdag den 24. maj 2014

saftevandsis

Jeg har igen været ved at lave is - det er et "must" når der er så dejligt vejr, som den seneste tid har budt på! Jeg har før lavet appelsinis, ananasis, og melon og banan ispinde med chokolade...-de varianter kommer jeg helt sikkert til at lave denne sommer også :-) Her blev det til den nemme løsning,- nemlig saftevandsis: Jeg har blandet en light hyldeblomstsaft og en light fersken/passionsaft og hældt i mine isforme. De stod i fryseren omkring 1½ time inden jeg stak pinde i.
 
Lækre friske og læskende på en varm sommerdag - og slet ikke usunde! (BONUS!!!)
Alle slags saft kan bruges jo bruges...jeg drømmer om jordbæris, solbæris, sportsis, skovbæris....jeg drømmer vist bare at sommeren bliver varm og laaaaang!! :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar