mandag den 2. september 2013

Kanelsnegle

I går blev min søndag lidt lettere, da jeg bagte kanelsnegle - det var gråvejr og regnede faktisk hele dagen, så udendørsaktiviteter blev der ikke noget af!! Det er nu heller ikke værst, at sætte sig i sofaen med en lun kanelsnegl og en god bog, imens regnen trommer på ruden :-)
Jeg er vild med en kanelsnegl lavet på gærdej. Dem man køber ved bageren lavet af wienerbrødsdej, er bestemt også gode...men de stikker altså ikke dem her!!! Rigtig godt luftige med masser af kanel :-) Opskriften er fra min "Karolines" kogebog, men kan også findes her
De var så gode, at jeg kom til at spise både en med- og en uden glasur!!! Resten puttede jeg i en pose og tog med på arbejde i dag og gjorde mine søde kollegaer glade :-) De er nemlig også rigtig gode dagen after hvis de lige bliver lunet 2 min i ovnen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar